середа, 9 квітня 2014 р.

Рефлексія. Модуль 3.

Сьогодні я почуваюся впевненіше, адже з питаннями ключовими, тематичними та змістовими я знайома. У тому, що дослідницькі навчальні проекти допоможуть розвивати моїм учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів, я вже переконана з власного досвіду. Не підлягає сумніву і те, що дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття. Проблема, хіба що, у тому, як ефективно використовуватиму дослідницькі проекти для покращення навчального процесу? Залишається обміркувати, яким чином знання, які я отримала у цьому модулі, вплинуть на моє викладання та навчання учнів. Звісно, обміркувати - це лище перший крок до складної і тривалої, а, найголовніще, плідної праці.

Немає коментарів:

Дописати коментар